+31 (0)13 - 711 5158

Over AKSO administratie

AKSO BV is een administratiekantoor dat zich met name richt op startende en gevestigde ondernemers in het midden- en klein bedrijf (MKB). Zoals bij veel administratiekantoren staan kwaliteit, maatwerk, persoonlijk contact, goede service en een scherpe tarifering bij AKSO hoog in het vaandel.

Maar wat AKSO zo uniek maakt is dat zij onderdeel is van Solvid Ondernemen. Solvid Ondernemen adviseert sinds 2002 zelfstandig ondernemers in de breedste zin van het woord: van het regelen van een financiering tot een volledige bedrijfscan, van een haalbaarheidsonderzoek tot een Quick scan. Door met AKSO in zee te gaan profiteert u van een professionele verwerking van uw administratie en gratis doorlopende adviezen op uiteenlopende gebieden. Hierbij kunt u denken aan een jaarlijkse Quick scan of tussentijdse kostenbesparende adviezen. Door deze krachtige synergie is AKSO in staat u een breed pakket van diensten aan te bieden en kunnen wij veel sneller anticiperen op uw persoonlijke situatie of behoefte.

Bent u al langer ondernemer? Graag kijken wij met u samen hoe de administratie beter, makkelijker en inzichtelijker gevoerd kan worden.

Ieder jaar bieden wij geheel kosteloos en vrijblijvend een Quick scan aan om te kijken hoe uw onderneming ervoor staat.

Bent u geļnteresseerd in wat AKSO allemaal voor u kan betekenen? Vul uw gegevens in het contactformulier in, dan nemen we zo snel mogelijk contact met u op. U kunt natuurlijk ook zelf bellen naar nummer 013-7115158.